Mapping Communities: Geographic and Interdisciplinary Community-Based Learning and Research
چکیده
این مقاله در مورد شیوه هایی است که تاثیرات «یادگیری و تحقیق مبتنی بر جامعه» جغرافیایی (CBLR) فراتر از مرزهای رشته جغرافیایی است و همچنین به عمل و تئوری مشارکت مدنی کمک می کند. من نقشه بندی و تفکر مکانی را به عنوان یک روش منحصر به فرد برای تشویق اعضای هیئت علمی، دانشجویان و جامعه برای مشارکت اجتماعی در نظر می گیرم. با استفاده از چندین سال تجربه در زمینه تدریس دوره CBLR در یک محیط بین رشته ای، من نقش جغرافیایی را در ارتقاء مشارکت اجتماعی برجسته می کنم. دیدگاه های جغرافیایی و روش ها می توانند الگوهای مشاغل یا خدمات درگیر شدن جامعه را به مشارکت اجتماعی معنی دار تبدیل کنند که ایجاد و حفظ یک رابطه متقابل بین دانشگاه و جامعه است. من سه سطح مداخله جغرافیایی را که جغرافیدان باید برای مداخلات مدنی، مداخلهای نظری، آموزشی و نهادی درگیر شوند، بیان می کنم.
برای دانلود جزوات و فیلم های رایگان در زمینه GIS وRS به وب سایت زیر مراجعه نمایید:
https://gisland.org/