دکتر سعید جوی زاده - مشاورGIS و RS بیان دیدگاه ها ،نقطه نظرات و عقاید سعید جوی زاده
| ||
ایده شماره 20:احساسی بودن ایدهها
بهتر است اول بپرسیم که هدف از احساسی بودن ایده چیست؟ هدف از احساسی بودن ایده چیزی نیست جز اهمیت دادن مخاطبین به ایده. ما باید کاری کنیم که به ایده ما اهمیت لازم داده شود. هدف از احساسی بودن ایده این نیست که مثلاً ما مخاطب خودمان را از شدت احساسات به گریه بیندازیم. هدف از احساسی بودن ایده ترغیب مخاطبین برای اقدامی خاص و موردنظر ماست.کلید مسئله این است که انسان به بعضی مسائل با تفکر تحلیلی نزدیک میشود و با بعضی مسائل با احساسات. وقتی در یک آگهی مربوط با مبارزه به دخانیات یک تریلی جسدهایی در پلاستیک سفید را برای تخلیه به جلوی اداره دخانیات میآورند و بعد یک نوجوان با بلندگو داد میزند که روزانه در کشور 1800 نفر بر اثر سیگار کشیدن میمیرند، اثر احساسی ایجاد میکند. مقایسه بهعملآمده نشان میدهد که آگهی احساس اول چندین برابر بیشتر از آگهی تحلیلی دوم در ترک سیگار در بین نوجوانان مؤثر واقع شده است. ....................... ادامه این مطلب را در کتاب ایده پردازی به زبان آدمیزاد مطلعه بفرمایید. برای دانلود جزوات و فیلم های رایگان در زمینه GIS وRS به وب سایت زیر مراجعه نمایید: کتاب ایده پردازی,ایده پردازی,خلاقیت,نوآوری,سعید جوی زاده ,موسسه چشم انداز,گروه بین المللی آکادمیک,طوفان فکری,تکنیک ایده پردازی,روش های ایده پردازی,بهترین روش ایده پردازی,جزوه ایده پردازی,فیلم ایده پردازی,فایل صوتی ایده پردازی,بهترین موسسه ایده پردازی,باشگاه ایده پردازی,خلق ایده ,مسابقه ایده پردازی,مغز,حافظه,یادگیری,شش کلاه ,اسکیمر,سایت ایده پردازی,وبلاگ ایده پردازی ,ایده پردازی در هنر,ایده پردازی در گرافیک,وبینارایده پردازی,کلاس ایده پردازی,کارگاه ایده پردازی,استاد ایده پردازی,مدرس ایده پردازی,شیراز,تهران برچسبها: ایده پردازی, تخیل, تفکر, کپی کردن [ چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱:۲۹ ب.ظ ] [ سعید جوی زاده ]
|
||
[قالب وبلاگ : سیب تم] [Weblog Themes By : SibTheme.com] |