دکتر سعید جوی زاده - مشاورGIS و RS بیان دیدگاه ها ،نقطه نظرات و عقاید سعید جوی زاده
| ||
9 اصل حیاتی برای رشد یک کسب و کار موفق برای موفقیت در تجارت امروز باید انعطاف پذیر باشید و از مهارت های برنامه ریزی و سازمانی خوبی برخوردار باشید. بسیاری از افراد با این فکر شروع به کار می کنند که کامپیوترهای خود را روشن می کنند یا درهای خود را باز می کنند و شروع به کسب درآمد می کنند ، تنها در می یابند که کسب درآمد در مشاغل بسیار دشوارتر از آن است که فکر می کردند. با صرف وقت و برنامه ریزی برای انجام کلیه اقدامات لازم برای دستیابی به موفقیت ، می توانید از این کار در مشاغل تجاری خود جلوگیری کنید. هر نوع شغلی را که می خواهید شروع کنید ، استفاده از 9 نکته زیر می تواند به شما کمک کند تا در فعالیت خود موفق باشید. غذاهای کلیدی
9 نکته برای رشد یک تجارت موفق 1-منظم شوید برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار باید سازمان یافته باشید. این به شما کمک می کند وظایف خود رابه بهترین شکل ممکن انجام دهید. یک راه خوب برای سازماندهی ، ایجاد لیست کارهای روزانه است. با تکمیل هر مورد ، آن را در لیست خود بررسی کنید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که هیچ چیز را فراموش نمی کنید و تمام کارهایی را که برای بقای تجارت شما ضروری است انجام می دهید. 2-سوابق دقیق را حفظ کنید همه مشاغل موفق سوابق مفصلی را ثبت می کنند . با این کار ، خواهید فهمید که محل کسب و کار از نظر مالی کجاست و با چه چالش های احتمالی روبرو هستید. فقط دانستن این مسئله به شما فرصت می دهد تا استراتژی هایی برای غلبه بر این چالش ها ایجاد کنید. 3-رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید رقابت بهترین نتیجه را به بار می آورد. برای موفقیت ، نمی توانید از مطالعه و یادگیری از رقبای خود بترسید. به هر حال ، آنها ممکن است کاری را به درستی انجام دهند که شما می توانید در کسب و کار خود پیاده سازی کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید. 4-خطرات و پاداش ها را درک کنید رمز موفقیت ، ریسک حساب شده برای کمک به رشد تجارت شماست. یک سوال خوب برای پرسیدن این است که "اتفاق منفی چیست؟" اگر می توانید به این سوال پاسخ دهید ، پس می دانید که بدترین سناریو چیست. این دانش به شما امکان می دهد انواع ریسک های محاسبه شده ای را که می تواند پاداش های فوق العاده ای ایجاد کند ، بپذیرید.
درک خطرات و پاداش ها شامل هوشمند بودن در مورد زمان شروع کار شما است. به عنوان مثال ، آیا شرایط اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، فرصتی را برای شما فراهم کرده است (مثلاً تولید و فروش ماسک صورت) یا مانعی مثل (افتتاح یک رستوران جدید دربدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی و نشستن محدود)را پیش رو گرفته اید 5-خلاق باشید همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تجارت و برجسته کردن آن در رقابت باشید. تشخیص دهید که همه چیز را نمی دانید و در برابر ایده های جدید و رویکردهای مختلف کسب و کار خودانعطاف پذیر باشید. 6-متمرکز بمانید جمله قدیمی "رم در یک روز ساخته نشد" در اینجا صدق می کند. فقط به دلیل افتتاح مشاغل به این معنی نیست که بلافاصله شروع به کسب درآمد می کنید. زمان می برد تا به مردم بفهمانید شما کی هستید ، بنابراین در رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود متمرکز باشید. 7-آماده سازی ایثار شاید فکر کنید شروع کارسخت است ، اما پس از باز کردن درها ، کار شما تازه شروع شده است. در بسیاری از موارد مجبورید وقت بیشتری را بگذارید اگر برای شخص دیگری کار می کردید ، این ممکن است به معنای گذراندن وقت کمتر با خانواده و دوستان برای موفقیت باشد. 8-خدمات عالی ارائه دهید بسیاری از مشاغل موفق وجود دارند که فراموش می کنند ارائه خدمات عالی به مشتری مهم است. اگر خدمات بهتری برای مشتریان خود ارائه دهید ، آنها تمایل بیشتری دارند که دفعه دیگر به جای اینکه به رقابت با شما بپردازند ، به هرچیزی احتیاج پیدا کنند ،فورا به شما مراجعه کنند. 9-پیگیر باشید پیگیری یکی از مشخصه های اصلی کسب درآمد در تجارت است. شما باید برای موفقیت روزانه هر آنچه لازم است را انجام دهید. این عادات در بلند مدت به شما در کسب درآمد کمک می کند. خط پایین طبق آمار های سال 2019 دفتر اداره کار ایالات متحده ، تقریباً 20٪ مشاغل جدید در دو سال اول باز بودن ، 45٪ در 5 سال اول و 65٪ در 10 سال اول شکست خورده اند. فقط 25٪ مشاغل جدید به 15 سال یا بیشتر رسیده اند. اگر می خواهید در آن 25٪ باشید ، توجه دقیق به این نه نکته راهی هوشمندانه برای رسیدن به آنجا است.
رشد یک کسب و کار موفق، منظم، سوابق دقیق، رقابت، خطرات ، پاداش ها، خلاق، متمرکز، خدمات عالی، پیگیر، نوآوری ، خلاقیت، رشد بیشتر ، ورشکستگی، بازاریابی منحصر به فرد، گروه هسته ای کارمندان، ساختار سازمان یافته، مرحله شروع، مرحله رشد، مرحله بلوغ یا تکامل، رشد کسب و کار، مشتریان، رقبا، عضلات کارآفرینی، کسب و کار نوظهور، صرفهجویی در هزینهها، گسترش کسب و کار، سرمایهگذاری، کارآفرینان تازهکار، کسب و کار،استارتاپ،کارآفرین،مدیریت،کارآفرینی،بازگشت سرمایه،هدف کسب و کار،استارتاپ های در حال رشد،سرمایه گذاری در استارتاپ،سرمایه گذاری،بنیانگذاران استارتاپ،رشد استارتاپ،رشد سریع استارتاپ،پیدا کردن هدف،داشتن هدف،میلیاردرتعیین هدف ،تجارت، تمرکز بر یک محصول، خدمات واحد، اتاق های بازرگانی ، گروه های اجتماعی، فرصت کسب و کار، عشق ، شور ، انگیزه، ریسک، مدیریت پول، زنجیره های کسب و کار، قیف فروش، برچسبها: منظم, سوابق دقیق, رقابت, خطرات [ شنبه سوم آبان ۱۳۹۹ ] [ ۳:۵۲ ب.ظ ] [ سعید جوی زاده ]
|
||
[قالب وبلاگ : سیب تم] [Weblog Themes By : SibTheme.com] |