دکتر سعید جوی زاده - مشاورGIS و RS بیان دیدگاه ها ،نقطه نظرات و عقاید سعید جوی زاده
| ||
16 نکته در مورد نحوه رشد یک کسب و کار کوچک صرف نظر از اندازه فعلی کسب و کار شما ، بهتر است برنامه ریزی و ساختار آن طوری باشد که برای آینده آماده باشید. وقتی نوبت به رشد یک تجارت کوچک می رسد ، در دراز مدتlمنتظر نتیجه باشید. در اینجا 16 نکته در مورد چگونگی رشد کسب و کار آورده شده است. 1-در سیستم ها سرمایه گذاری کنید در اصل شما مالک کسب و کارتان هستید. ما این را می دانیم اما اگر سعی دارید همه کارها را به تنهایی انجام دهید ، ممکن است خود را برای رشد بالقوه محدود کنید . مشاغلی که از سیستم استفاده می کنند ، مشاغلی است که می تواند تقاضاهای چند لایه توسعه را کنترل کند. داشتن سیستم های قوی مانند CRM جامد یا یک نرم افزار قدرتمند تجارت الکترونیکی در محل می تواند به شما کمک کند تا بر روی بخشهای مهم رشد و گسترش تمرکز کنید. عملیات فعلی خود را مرور کنید تا ببینید چه جنبه هایی تکراری یا یکنواخت هستند و هدف شما را به صورت خودکار به بالاترین سطح ارتقا دهند ، بنابراین می توانید بر رشد کسب و کارهای کوچک متمرکز باشید . 2-صفحه اصلی خود را ارتقا ببخشید علاوه بر انجام مواردی مانند بهبود سئو و ثبت نام آسان یا خرید ، اطمینان حاصل کنید که سایت اصلی شما تا حد ممکن عالی است. این را در نظر بگیرید96 درصد بازدیدکنندگان وب سایت شما آماده خرید چیزی نیستند. صفحه اصلی شما به احتمال زیاد همان جایی است که ابتدا توسط کاربر دیده می شود. اگر مراتب پیچیده یا سخت باشد ، آنها به جای دیگری می روند. اگر نسخه وب بد باشد یا ارزش محصول شما را نشان ندهد ، از آن خارج می شوند. گاهی اوقات یک تغییر ساده می تواند درآمد را فوق العاده افزایش دهد. 3-بر روی تجزیه و تحلیل تمرکز کنید بازار تجزیه و تحلیل داده های بزرگ تا سال 2020 از 200 میلیارد دلار در سال فراتر خواهد رفت . واضح است که بسیاری از شرکت ها ، به ویژه غول های فناوری مانند فیس بوک و آمازون ، ارزش استفاده از داده ها را درک می کنند. و شما نیز باید همانطور که گزارشی درمجله بین المللی اکونومیست یادآور می شود ، "ارزشمندترین منبع جهان دیگر نفت نیست ، بلکه داده است." خبر خوب این است که داده ها برخلاف نفت می توانند به سود هر شرکتی باشند. حتی بهتر از این ، نیازی نیست که میلیاردها دلار سرقت کنید (اگرچه برخی از شرکت ها این کار را می کنند( به عنوان یک صاحب ;کسب و کاربرای داشتن یک وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی ، می توانید از ابزارهای رایگان یا freemium استفاده کنید تا بینشی در مورد مشتریان خود کسب کنید. به عنوان مثال ، Google Analytics میزان پرش ، بازدید از صفحه ، میانگین زمان حضور در سایت و نحوه ورود مخاطبان شما به وب سایت شما را نشان می دهد که می تواند اطلاعاتی در مورد تمرکز تلاش های بازاریابی شما فراهم کند Unbounce. یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل است که قابل تأمل می باشد، به ویژه برای اینکه بدانید چگونه صفحات فرود را بهینه کنید و تبدیل ها را افزایش دهید. 4-وبلاگ خود را بدرخشید واقعاً تعجب آور نیست که 53 درصد از بازاریابان پست های وبلاگ را مهمترین فعالیت بازاریابی درونی خود بدانند. کوری وین رایت ، یک متخصص بازاریابی محتوا معتقد است که وبلاگ نویسی خوب می تواند وب سایت شما ارتقا داده و در جستجو های بالای گوگل نمایش دهدو در صنعت شما اقتدار ایجاد کند و نتایج طولانی مدت برای کسب و کار شما بدست آورد. وقتی در نظر می گیرید که 81 درصد از خریداران به صورت آنلاین تحقیق می کنند ، پست های خوب وبلاگ می تواند با گذشت زمان ارزش زیادی برای تجارت شما به ارمغان بیاورد. هنگامی که وبلاگ شما به صورت آنلاین تثبیت شد ، مشتریان بالقوه سایت شما را پیدا می کنند. بنابراین مطمئن شوید که بیشتر مطالب همیشه سبز است. چنین پست هایی فقط به روزرسانی دوره ای نیاز دارند و ارزش بهتری برای سرمایه گذاری شما به ارمغان می آورند. در همه این سایت ها ، تصاویر ، پیوندهایی به پست های وبلاگ و اطلاعات مربوط به شرکت خود اضافه کنید. با مشتریان تعامل داشته باشید - و به نیازها و سوالات آنها پاسخ دهید. این باعث بهبود تصویر برند شما می شود. آنچه بیشترین سود را در مورد شبکه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال دارد این است که می توانید از امتیازات و بررسی ها استفاده کنید. در حقیقت ، 92 درصد از مصرف کنندگان به توصیه خانواده و دوستان اعتماد می کنند . اگر یک مشتری به شرکت شما حرف مثبتی بزند ، توجه افراد در شبکه را جلب خواهد کرد و یک اثر دهان به دهان ایجاد می کند که می تواند تجارت شما را رشد دهد. 5-برای رشد تجارت خود برنامه ریزی کنید از کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل گرفته تا بهینه سازی وب سایت خود برای تلفن همراه ، تا تشویق برای بازبینی آنلاین - روش های زیادی برای رشد تجارت شما وجود دارد. کلید اصلی داشتن برنامه ای است که می توانید اجرا کنید. متأسفانه ، تقریبا نیمی از مشاغل در حال انجام بازاریابی دیجیتال و بدون استراتژی مشخص هستند . هنگامی که از کاری که می خواهید انجام دهید ایده ای پیدا کردید ، کورکورانه به آن پایبند نباشید. همانطور که مت ریسل ، مدیر عامل TSheets ، تصدیق می کند ، "بهترین راه برای رشد تجارت کوچک شما این است که هرگز راضی نباشید و همیشه در حال آزمایش باشید. نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید ، فرضیه خود را آزمایش کنید ، تکرار کنید و دوباره آزمایش کنید. " 6-بر مقیاس پذیری تمرکز کنید هنگامی که پول ، وقت و تخصص کم است ، رفع سریع (یا ارزان) آن وسوسه انگیز است و سرمایه گذاری در راه حل های اساسی که به یک سرمایه بزرگ مالی یا منحنی یادگیری نیاز ندارند ، عاقلانه به نظر می رسد. اما همه چیز همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست. بله ، این راه حل رویایی ممکن است سطحی باشد اما سرانجام در یک پیچ و خم وصله ای از چندین سیستم ارزان قیمت و ناکارآمد که صرفاً اقتصادی به نظر می رسند ، در طولانی مدت هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. 7-همیشه یک برنامه پشتیبان تهیه کنید هنگامی که شما یک فروشگاه یک نفره هستید ، معمولاً می توانید به سرعت پیش روید اما زمانی که همه چیز مطابق انتظار پیش نرود رشد تجارت شما ، تنظیمات سریع دشوارتر می شوند. برای شرایط اضطراری یا حوادث غیرمترقبه پیش بینی شده برنامه ریزی کنید تا بتوانید با دست اندازهای اجتناب ناپذیر جاده کنار بیایید. 8-ریسک های حساب شده را بپذیرید گسترش مشاغل کوچک بدون خطر نیست. برای تصمیم گیری صحیح ، گاهی اوقات لازم است که به خارج از منطقه راحتی خود بروید. از این گذشته ، جوجه های گیلموت برای دیدار با بقیه پرندگان با بال های کوچکشان با کمترین خطایی در بالای صخره ها، تقریباً خطر مرگ را در پی دارند. ما نمی گوییم شما فقط باید به خوش شانسی اعتماد کنید. با تمرکز بر هدف نهایی و شناسایی فعالانه موانع موجود در جاده ، خود را برای رسیدن به موفقیت آماده کنید ، حتی اگردر حرکت بعدی شما احساس خطر کنید. برای شناسایی فرصت های رشد برای کسب و کار خود ، ارزیابی بازاریابی چرخه زندگی Keap را انجام دهید. 9-روی فرهنگ وکارکنان سرمایه گذاری کنید رشد بیش از انحصارطلبی یک قدم بزرگ است. اما اگر با دیگران که مشاغل کوچک خود را برای کارمندان ، پیمانکاران یا فریلنسرها آزاد کرده اند صحبت کنید ، به زودی خواهید فهمید که افراد مناسب در تحقق توسعه رویاهای شما چقدر حیاتی هستند. سرمایه گذاری روی کارکنان بازدهی بالایی را در بر دارد که نیاز به فداکاری و تلاش همه را دارد ، ایجاد فرهنگ و کارکنان فداکار در دراز مدت نتیجه می دهد. 10-پیش بینی رشد عمدی گاهی اوقات رشد تجارت شما را غافلگیر می کند. فروش ناگهان افزایش می یابد یا فرصتی غیرمنتظره برایتان رخ می دهد. در این موارد ، خواهید دید که در یک بازی پراسترس و سخت گیرانه درگیر هستید. اما رشد را می توان با دقت مورد بررسی و برنامه ریزی قرار داد. با اتخاذ یک رویکرد آهسته و ثابت و برنامه ریزی پیش رو برای هر مرحله در طول مسیر ، به جای پاسخ واکنشی استرس زا به یک نیاز فوری ، کسب و کار خود را برای رشد فعالانه موفق تنظیم می کنید. 11-بر نقاط قوت اصلی خود متمرکز باشید چیزی که شما روی میز می آورید چیست که دیگران انجام نمی دهند؟ تمرکز خود را بر روی آن حفظ کنید. اگر شگفت انگیزترین ابزارک های روی کره زمین را ایجاد می کنید ، پس این کار را انجام دهید. همانطور که احساس می کنید باید در یک دنیای عالی انجام دهید (جایی که زمان نامحدود بود و خواب لازم نبود) ، آنچه شما باید انجام دهید این است که ابزارک های خود را بهتر و بهتر کنید و بهتر کنید. برای رشد بقیه راه حل ها ، کارمندان و تخصص های دیگر را استخدام یا خریداری کنید. 12-از نظر مالی زیرک باشید حتی موفق ترین تجارت نیز نیاز به تماشای خط اصلی دارد. همیشه موارد اضافی را در بودجه خود بگذارید که دررشد خود نادیده گرفته اید یا آنها را حساب نکرده اید. حتی کارهای کوچک نیز می توانند بودجه شما را از بین ببرند. روی چشم انداز بزرگتر و خط اصلی تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری های شما برای رویاهای شما و حساب بانکی شما منطقی است و همیشه هزینه های پیش بینی شده را بیش از حد ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که بعداً در تنگنا قرار نخواهید گرفت. 13-ارزش برنامه ریزی استراتژیک سالانه را فراموش نکنید "اگر نتوانید برنامه ریزی کنید ، در حال برنامه ریزی برای شکست هستید" - بنجامین فرانکلین برنامه ریزی استراتژیک پیوند بین یک ایده عالی و موفقیت و رشد واقعی است. این یک فلسفه عملیاتی بیشتر از یک رویداد یکبار مصرف است و نیاز به توجه مداوم به جزئیات و سرمایه گذاری زمان دارد. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ مرحله 1: چشم انداز (هدف ، مأموریت و ارزشهای اصلی) تجارت خود را شناسایی کنید .تجارت به طور طبیعی هرج و مرج ایجاد می کند ، اما نقش شما به عنوان یک رهبر، تعیین چشم انداز برای ایجاد اعتماد به نفس است. چشم انداز شما اساس برنامه ریزی استراتژیک شماست. در Keap از این معادله برای تعریف چشم انداز استفاده می کنیم چشم انداز=هدف+ماموریت+ارزشهای اصلی
هنگامی که چشم انداز خود را تعریف کردید ، باید یک بیانیه هدف ایجاد کنید. هدف شما این است که "چرا" شرکت شما وجود دارد و ستاره راهنمای شما است. هدف ما در Keap "کمک به موفقیت در مشاغل کوچک است." بعد ، بیانیه ماموریت شما می آید. این "آنچه" است که شما در 3 تا 5 سال آینده انجام خواهید داد و در حمایت از هدف شماست. کیپ از مخفف BHAG [ Big Hairy Audacious Goal ] استفاده می کند ، اصطلاحی که جیم کالینز ابداع کرده است. BHAG 2030 ما از پنج مأموریت سه ساله تشکیل شده است. مأموریت فعلی ما [که در پایان سال 2018 پایان می یابد] دارای پنج دسته است که موفقیت مأموریت ما را اندازه گیری می کند:
برای اینکه در رسیدن به چشم انداز و مأموریت خود موفق باشید ، باید ارزشهای اصلی خود را بشناسید. آنها "چگونه" کار را انجام می دهند و باورهای اصلی سازمان شما را نشان می دهند. Keap دارای هفت ارزش اصلی است که فرهنگ ما را هدایت می کند:
تبریک می گویم شما اکنون یک چشم انداز با یک ماموریت سه تا پنج ساله و ارزش های اصلی دارید که فرهنگ شما را هدایت می کند. مرحله 2: تجزیه و تحلیل نتایج گذشته برای ایجاد زمینه ای برای اولویت های سالانه (یا سه ماهه) آینده حال بیایید به سه مولفه مدل Keap Leadership تحت مجموعه "چشم انداز" بازگردیم: آینده را تجسم کنید ، برنامه هایی را که با اهدافتان همسو شوید و نسبت به آنها متعهد باشید. پس از اتمام مرحله یک ، شما به طور موثر آینده را برای تیم خود تجسم می کنید. اکنون وقت آن است که برنامه هایی را تنظیم کنیم که همسو شوند. با این حال ، قبل از اینکه به حالت برنامه ریزی برویم (مرحله 3) ، تأمل در دستاوردهای گذشته کسب و کار ، درس های آموخته شده ، نقاط قوت ، نقاط ضعف و روند آینده در بازار بسیار مهم است. چرا؟ استراتژی چیزی نیست جز چگونگی استفاده از منابع موجود و صلاحیت های اصلی برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار ، سرمایه گذاری و یا بهره برداری از آنها. برای شروع کارآمد برنامه ریزی استراتژی ، تیم شما باید با چه منابعی و صلاحیت های اصلی کسب و کار و اولویت های استفاده از سرمایه ، سرمایه گذاری یا بهره برداری از آنها هماهنگ باشد.
مرحله 3: مباحث استراتژیک را به اولویت های سالانه [یا سه ماهه] تبدیل کرده و به مالکان اختصاص دهید اکنون که 3 تا 5 موضوع استراتژیک برتر خود را در قالب سوالات دارید ، وقت آن است که هر شماره را به اولویت سالانه [یا سه ماهه] تبدیل کرده و به یک مالک اختصاص دهید. مثال: "با استفاده از شرکا ، ماشین بازاریابی محتوا بسازید تا لیست قابل فروش ما را به X # از مشترکان ایمیل (نام مالک) برساند". سرانجام ، یک ریتم جلسه ایجاد کنید تا با صاحبان اولویت در مورد پیشرفت و چالش ها بررسی کنید. 14-بر روی مارک تجاری خود تمرکز کنید یکی از بزرگترین کشمکشهایی که کسب و کارهای کوچک با آن روبرو هستند ، حفظ تصویری است که آنها می توانند سرپا بمانند و رشد را نشان دهند و بتوانند از این تصویر با نتایج واقعی حمایت کنند. داشتن نام تجاری که نشان دهنده این امر باشد ، برای اعتماد به نفس در سرمایه گذاران و مشتریان خود بسیار مهم است. با تلاش مشترک مدیریت ارتباط موثر ، شبکه سازی ، طراحی استراتژیک و بازاریابی ، ایجاد یک استراتژی مقرون به صرفه برای ایجاد و حفظ این تصویر امکان پذیر است. شبکه شما مشتریان اهمیت مشتریان نیازی به بیان نیست. با این حال ، مهم است که نحوه مدیریت و استفاده از مخاطبین خود را مانند یک سازمان با سابقه ، از روز اول ، مهم است. پیش از شروع ساخت پایگاه داده ، استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری باید وجود داشته باشد. صفحات گسترده اقدام مناسبی و مقیاس پذیر برای ذخیره داده های مشتری شما نیست زیرا به محض اینکه از دو رقمی عبور کنید ، اطلاعات شما کمتر و کمتر قابل دسترسی است و از اهمیت بالاتری نیز برخوردار است. بسیاری از CRM سیستم عامل وجود دارد و بسیاری از گزینه های ارزان قیمت برای شروع وجود دارد هنگام انتخاب مورد مناسب خود ، اطمینان حاصل کنید که مقیاس بندی را در آینده انجام می دهید. اما ، چرا وجود سیستمی برای مدیریت داده های مشتری مهم است ؟ یک سیستم CRM محکم ، قابل اعتماد نه تنها در ارائه خدمات به مشتریان با محصول خود به شما کمک می کند ، بلکه می تواند اقدامات آینده بازاریابی را مدیریت کرده و به حفظ و در نتیجه رشد کمک کند. اگر وقتی فقط تعداد معدودی مشتری دارید مانند شغلی با هزاران مشتری فکر نمی کنید ، احتمال اینکه هرگز به آن موفقیت نرسیدید فراوان است. شرکا به عنوان یک شرکت تازه تاسیس ، استفاده از کسانی که در اکوسیستم خود هستند برای تولید اوراق قرضه و به راحتی نام بردن از آن مهم است. این امر به منزله دادن اسرار تجاری خود به رقبا قبل از اجازه شکوفایی نیست ، بلکه داشتن یک برداشت مثبت در میان کسانی که در بازار شما وجود دارند بسیار مهم است. خصوصاً در اوایل ،پل های سوخته هرگز خوب نیستند. علاوه بر این ، آنچه از اطرافیان می توان آموخت غیر قابل اندازه گیری است. تحقیقات خود را انجام دهید و در رویدادهای صنعت در منطقه خود حضور داشته باشید. حضوردر این موارد و تبدیل شدن به چهره ای آشنا به ایجاد نمایه برای سازمان شما در بازار کمک می کند. ایجاد یک نمایه دیجیتالی می تواند به شبکه سازی آنلاین کمک کند برای برقراری ارتباط با رهبران مشاغل عالی است و بستر خوبی است که می توانید برای ادامه کار در مواقعی که علاقه مند به استخدام هستید ، وجود داشته باشد. قدرت استفاده از خودتان ، صاحب مشاغل / نماینده را به عنوان یک روش صحیح روابط عمومی دست کم نگیرید. طرح قبل از این که به نیتریک-طراحی بپردازیم ، بیایید آنچه را تسهیل می کند بررسی کنیم: ارتباطات. همانطور که نیل رابینسون ، یک طراح داخلی در Mason Frank International ، معتقد است که "ارتباطات تجاری یک اختاپوس پیام های پراکنده است". او می گوید: "با حفظ یک ثبات بصری در طول ارتباطات ، به اقتدار نام تجاری و هویت قوی اضافه می کنید." "استراتژی کسب و کار باید با استراتژی نام تجاری همسو باشد." اگرچه این هدف انتزاعی به نظر می رسد ، اما در واقع اجرای آن بسیار آسان است. سازگاری در برقراری ارتباط از طریق ایجاد رهنمودهای تجاری و پایبندی به آنها حاصل می شود. اگر مهارت لازم برای ایجاد یک مارک تجاری قدرتمند را ندارید ، برای استخدام برخی از استعدادها سرمایه گذاری کنید تا دید شما زنده شود. بسته به بودجه خود ، می توانید این کار را تا جایی که می خواهید انجام دهید. برای هر سازمانی که در حال رشد است ، یک آرم قوی یک نقطه شروع مهم است. سپس می توان آن را در وب سایت ، امضای ایمیل ، سربرگ و هرجایی که حضور دارید ، پخش کرد. بسیار مهم است که این حرفه ای به نظر برسد و به سرعت روی MS Paint ریخته نشود. به یاد داشته باشید که آن را در کل ثابت نگه دارید و از یک پالت رنگ یکنواخت استفاده کنید. این اقدامات ساده اما اغلب نادیده گرفته می شود. روابط عمومی مدرن رویکرد بازاریابی شما بی نهایت پیچیده تر از آن است که می توانید در اینجا توصیف کنید. اما یک چیز که برای رشد پایدار بسیار مهم است این است که شما را به عنوان یک رهبر بازار قبل از یک سالگی تعیین کنید. یک روش ساده و مقرون به صرفه برای دستیابی به این هدف ، رهبری فکر است. شیوه های رهبری اندیشه یک روش موثر در ارتقا تجارت است. این امر مستلزم تبدیل شدن به یک منبع اطلاعاتی مطمئن برای زمینه تخصصی شما ، هر نوع که باشد ، می شود. این عمل به زمان نیاز دارد اما در نهایت می تواند منجر به گیر افتادن مخاطبان زیادی در بین شما و تجارت شما شود. رهبری فکر اغلب تمرینی برای مشاغل دور از بلوغ تلقی می شود. آنچه گفته شد ، هرچه زودتر تمرین را شروع کنید ، دانش شما می تواند به برتری بیشتر کمک کند. از بسیاری جهات ، رهبری فکر نوعی روابط عمومی است که به اندازه افراد مبتلا برای شما مفید است. 15- از این روش های رشد هک اجتناب کنید این تمایل وجود دارد که از هر شرکت جدیدی به عنوان یک شرکت تازه تاسیس نام ببریم ، اما وقتی این اصطلاح توسط پل گراهام رواج پیدا کرد معنای دقیق تری داشت: شرکتی قصد دارد خیلی سریع رشد کند ، از طریق سرمایه خارجی تأمین می شود و لزوماً برای سودآوری در نظر گرفته نشده است. اولین. همانطور که مفهوم استارتاپ را به طور گسترده تر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود ، به کار می بندیم ، همچنین تصور رشد سریع به عنوان مهمترین معیار موفقیت یک کسب و کار نیز محبوب شده است. از این رو ظهور هکر رشد - یک متخصص بازاریابی که تنها هدفش رشد تجارت است. وقتی از یک معیار واحد برای نشان دادن موفقیت استفاده می شود ، انگیزه ها و رفتارها ممکن است مخدوش شود. برای اکثر مشاغل ، رشد هرچه سریعتر استراتژی بهینه نیست. اگر درآمدها متناسب با مصرف منابع نباشند ، رشد بیش از حد سریع می تواند تجارت را از بین ببرد - دلیل اصلی عدم موفقیت شرکت های نوپا. اگر رشد مهمترین یا مهمترین معیار موفقیت یک شرکت باشد ، نادیده گرفتن سایر معیارها مانند سودآوری و رضایت مشتری می تواند به اعتبار آنچه در غیر این صورت یک تجارت پایدار بوده آسیب برساند. انگیزه رشد به هر قیمتی از طرق مختلفی خود را نشان می دهد ، اما در اینجا سه رفتار هک کننده رشد وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کرد که ممکن است باعث رشد در کوتاه مدت شود ، اما می تواند منجر به هزینه های طولانی مدت شود. غارت مخاطبین کاربران هنگامی که یک کاربر معمولی برنامه ای را نصب می کند و اجازه می دهد تا به مخاطبین خود دسترسی پیدا کند تا بتواند "ارتباطاتی را به شما پیشنهاد دهد" ، انتظار نمی رود ایمیل های عصبانی دوستانش را شکایت کند که شرکت پشتیبان برنامه آنها را اسپم می کند. و با این حال ، این یک روش هک رشد معمول است. شرکتهایی که رشد را اولویت اصلی خود را برای آدرسهای ایمیل می دانند ، و منبع ثروتمندتری از آدرسهای ایمیل وجود ندارد که مخاطبین کاربرانی که قبلاً علاقه نشان داده اند ، وجود داشته باشد. اما اگر کاربر جدیدی به شرکت اجازه دسترسی ممتاز به مخاطبین را بدهد ، آیا به نظر درست می رسد که این شرکت از این اعتماد سو abuse استفاده کند؟ آیا احتمال ایجاد وفاداری وجود دارد؟ در سال 2015 ، LinkedIn یک دادخواست را از دست داد ، بخشی از این پرونده فقط مربوط به این روش بود. اگر مخاطبین کاربر را غارت کنید ، ممکن است با بیش از چند کاربر ناراضی روبرو شوید. فریمیوم با یک توییت این یک روش هوشمندانه و ساده هک رشد است که می تواند طعم بدی را در دهان کاربران بگذارد ، فقط به این دلیل که شبیه طعمه و سوئیچ است. کاربر توسط یک لایه رایگان وسوسه می شود و با خوشحالی از این سرویس استفاده می کند. این تا زمانی است که سرویس تهدید به قطع دسترسی می کند مگر اینکه آنها توئیتی برای تجارت ارسال کنند. Unroll.me ، سرویسی که ایمیل های اشتراک از صندوق ورودی کاربران را فیلتر می کند ، این روش را امتحان کرد و کاربران ناراضی کاملاً سر و صدا ایجاد کردند. ممکن است استدلال کنید که کاربران هزینه نمی پرداختند و به همین ترتیب ، درخواست کمی کمک مشکلی ندارد. همچنین ممکن است استدلال کنید که این کار جواب می دهد (این پاسخ بسیاری از هکرهای رشد تحسین برانگیز بود). این نکات قابل تأمل است ، اما باید لحظه ای مکث کنید و از خود بپرسید آیا واقعاً همان شرکتی است که می خواهید باشید. سایه سئو صنعت سئو کلاه سیاه در چند سال گذشته مورد پسند واقع نشده است ، بنابراین بسیاری از متخصصانی که می توانستند زندگی خود را با کلاهبرداری از موتورهای جستجو کنند ، مجبور به تغییر نام تجاری شدند. آنها این کار را با تلاش برای قرار دادن آن در زیر برچسب هک رشد ، البته با یک کیف بدون تغییر از ترفندهای قدیمی SEO انجام دادند. Rap Genius ، سرویسی که دارای شهرت تجاری فوق العاده ای بود ، چند سال پیش توسط این انواع خاص هک رشد گزیده شد . تلاش برای فریب گوگل و سایر موتورهای جستجو با طرح های پیوند ، پیوندهای پولی ، معماری اطلاعات گمراه کننده و هرزنامه ، ایده خوبی نیست. دیر یا زود جریمه خواهید شد. گوگل اهمیتی نمی دهد که شما با آنچه انجام می دهید SEO تماس بگیرید یا رشد هک کنید. 16. به خود اعتماد کنید تمام توصیه های دنیا جایگزین غرایز ریز ریز شما نیست. این تجارت کوچک شماست . اینها آرزوهای شماست . و زمانهایی پیش خواهد آمد که خارج از برنامه و پیش بینی شما باشد. اگر خود را برای موفقیت با برنامه ریزی استراتژیک ، سیستم های مقیاس پذیر و یک نتیجه نهایی آماده کرده باشید ، در موقعیتی خواهید بود که به روده گوش دهید و آن جهش ایمان را به شکلی احساس امنیت و معقول کنید - نه پرخطر و راش رشد ترسناک است. بعضی اوقات ممکن است راحت تر بمانید تا وضعیت موجود باقی بماند و ریسک نکنید. اما شما آماده این هستید. شما مقدمات کار را انجام داده اید و بنیان شما ثابت و محکم است. شما قرار است اهداف رشد خود را برآورده کنید. https://translate.google.com/translate?hl=fa&sl=en&u=https://keap.com/business-success-blog/growth/planning-strategy/small-business-guide-to-growth&prev=search&pto=aue سرمایه گذاری در سیستم ها، رشد بالقوه، تجارت الکترونیکی، رشد کسب و کارهای کوچک، تمرکز بر روی تجزیه و تحلیل، ابزارهای رایگان ،freemium، Google Analytics، CRM جامد، وبلاگ، بازاریابان، رشد تجارت،برنامه ریزی، کمپین های بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، مقیاس پذیری، برنامه پشتیبان، ریسک های حساب شده، تصمیم گیری صحیح، گسترش مشاغل کوچک، فرهنگ ،کارکنان، سرمایه گذاری، پیش بینی رشد عمدی، نقاط قوت اصلی، برنامه ریزی استراتژیک سالانه،موفقیت مشتری،تعهد شغلی،تناسب اندام مالی، پراید شریک،اثر اقتصادی، اعتماد سازی، مزیت رقابتی پایدار، مارک تجاری، شبکه، مشتریان، مدیریت داده های مشتری، شرکا، طرح، MS Paint، روابط عمومی مدرن، رویکرد بازاریابی، شیوه های رهبری، انگیزه ها ، رفتارها، LinkedIn، محصولی جدید، مشارکت کاری، فضای آنلاین، تکنولوژی، اشتغالزایی، ایده، تصورات ،چشمانداز، بازار، بودجه کسب و کار، پروفایل شرکت، داستان کسب و کار،بازاریابی برند، پذیرش ریسکها،هزینه برای آموختن، مهارت، سیستم پشتیبانی، حضور در دنیای آنلاین، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکههای اجتماعی، بازاریابی محتوایی، هدفگذاری، اهداف کوتاهمدت، اهداف بلندمدت، مدیریت مالی، برنامهریزی، استفاده از ابزارهای مناسب، پذیرفتن مسئولیتها، استفاده از توصیه متخصصان، آنالیز رشد، کنترل هزینهها و بدهیها، بازاریابی مستقیم، برچسبها: رشد بالقوه, تجارت الکترونیکی, ابزارهای رایگان, freemium [ شنبه سوم آبان ۱۳۹۹ ] [ ۳:۵۴ ب.ظ ] [ سعید جوی زاده ]
|
||
[قالب وبلاگ : سیب تم] [Weblog Themes By : SibTheme.com] |