دکتر  سعید جوی زاده - مشاورGIS و RS
بیان دیدگاه ها ،نقطه نظرات و عقاید سعید جوی زاده  
قالب وبلاگ

فروش شرکتی

فروشندگی یکی از حیاتی ترین و قدیمی ترین مشاغل است و برای اکثر پست های مشاوره، مدیریت و اجرایی مهارتی فوق العاده قابل فروش استدر واقع، برای بسیاری از مشاغل در تجارت، نقطه شروع فروش استدر این دوره شما این شانس را خواهید داشت که نحوه "فروش" را به مدیران ارشد در شرکت ها بیاموزید.

آیا فکر می کنید؛
آیا می توانید یک قرارداد نجومی را به تیمی از مدیران مجرب در یک شرکت چند ملیتی بفروشید؟
آیا می توانید یک قرارداد نرم افزاری را با تیم موسس یک استارت آپ سریع ببندید؟
شما می توانید یک مدیر شرکتی  را متقاعد کنید که تصمیم خرید بگیرد و کسب و کار
شما را انتخاب کند.

در طول مدت این دوره، فروش سازمانی، شما فرصتی خواهید داشت که مفاهیم فروش مانند چرخه فروش، فرآیند خرید و مدیریت مشتریان سازمانی را از طریق انواع سخنرانی ها، مطالعات موردی و تجزیه و تحلیل نقش های ویدئویی بیاموزیدفرصتی وجود خواهد داشت که فرآیند فروش را در عمل مشاهده کنید، مشتریان بالقوه را جذب کنید و آنها را به حساب های سازمانی تبدیل کنید، و شما را قادر می سازد مهارت های خود را برای تبدیل شدن به یک رهبر فروش تمرین کنید.

شماره تماس:

09382252774

دکتر سعید جوی زاده

نویسنده و پژوهشگر کتاب های فروش و بازاریابی

تحلیل گر حرفه ای بازار

مربی انگیزشی و تاثیر گذاری

نویسنده بیش از 20 جلد کتاب درباره فروش و بازاریابی

بنیان گذار آکادمی هوش پیروزی

بنیان گذار آکادمی هوش نوآوری

بنیان گذار آکادمی چشم انداز

مدیر مسئول پایگاه خبری کار و کارآفرینی ایران

سردبیر ماهنامه شادی  

 

 

 

 

 

هنر فروش: تسلط بر تخصص فرآیند فروش

یاد بگیرید که بر هنر فروش مسلط شویددر فروش تا حد امکان کارآمد و مؤثر شوید

قراردادههای بیشتری ببندید و عملکرد هر تیم فروش را بهبود بخشید. هنر تخصصی فروش به گونه ای طراحی شده است که شما را با پیگیری اهداف فروش خود مؤثرتر و کارآمدتر کند. درک کنید که چگونه در میان رقبای خود  متمایز شوید، مشتریان را جذب کنید و از ابتکارات خود در شرکت خود حمایت کنید. دانستن اینکه چگونه به "بله" برسید، مهارتی حیاتی است که می تواند بسیاری از جنبه های زندگی شما را بهبود بخشد. با یادگیری یافتن مشتریان جدید و به دست آوردن نتایج عالی، برای آزمایش، آموزش و تحول آماده شوید.

دوره هنر فروش: تسلط بر تخصص فرآیند فروش ، مروری بر فروش موثر، استراتژی فروش، مدل‌ها و چارچوب‌ها برای پشتیبانی از برنامه‌ریزی فروش، تراز فروش و بازاریابی را پوشش خواهید داد و یک پروژه نهایی را توسعه خواهید داد.

در پایان این تخصص، دانش، شایستگی ها و مهارت های خود را در مورد فرآیند برنامه ریزی فروش بهبود خواهید بخشید. و شما قادر خواهید بود با پر کردن شکاف بین استراتژی و فروش، مفاهیم یکپارچه‌کننده فرآیند برنامه‌ریزی فروش را در استراتژی شرکت به کار ببرید.

پتانسیل ایجاد ارزش از طریق توابع فروش در پایان تخصص افزایش خواهد یافت.

مدرس دوره چه کسی است :

شماره تماس:

09382252774

دکتر سعید جوی زاده

نویسنده و پژوهشگر کتاب های فروش و بازاریابی

تحلیل گر حرفه ای بازار

مربی انگیزشی و تاثیر گذاری

نویسنده بیش از 20 جلد کتاب درباره فروش و بازاریابی

بنیان گذار آکادمی هوش پیروزی

بنیان گذار آکادمی هوش نوآوری

بنیان گذار آکادمی چشم انداز

مدیر مسئول پایگاه خبری کار و کارآفرینی ایران

سردبیر ماهنامه شادی  

 

 

 

 

 

 

آموزش بازاریابی  و فروش خرده فروشی

آموزش بازاریابی  و فروش خرده فروشی عنوان یک دوره حرفه ای و کاربردی است که توسط دکتر سعید جوی زاده تدریس می شود.در آموزش بازاریابی  و فروش خرده فروشی ، ، چهار جزء کلیدی کسب و کار خرده فروشی را یاد خواهید گرفت:

  • پیش بینی تقاضا،
  • مدیریت موجودی
  • برنامه ریزی مجموعه
  • تصمیمات قیمت گذاری

شما در مورد چالش های مختلفی که خرده فروشان با آن روبرو هستند آشنا خواهید شد و این فرصت را خواهید داشت که روش ها و تکنیک های موجود برای رسیدگی به این چالش ها را کشف کنیدهمچنین به ابزارهای شبیه سازی برای درونی سازی بهتر مفاهیم دسترسی خواهید داشت.

این دوره یک رویکرد عملی و مبتنی بر مشکل دارد که به شما کمک می‌کند مفاهیمی را که یاد می‌گیرید درک کرده و در عمل به کار ببریددر پایان دوره، شما قادر خواهید بود در هر مرحله از فرآیند خرده فروشی تصمیمات بهتری بگیرید.

ما این دوره را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که با طیف گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان، از صاحبان خرده‌فروشی و مدیران فروشگاه‌ها گرفته تا رشته‌های کسب و کار کارشناسی یا متخصصان خرده‌فروشی، مناسب باشد.

مدرس دوره چه کسی است :

دکتر سعید جوی زاده

نویسنده و پژوهشگر کتاب های فروش و بازاریابی

تحلیل گر حرفه ای بازار

مربی انگیزشی و تاثیر گذاری

نویسنده بیش از 20 جلد کتاب درباره فروش و بازاریابی

بنیان گذار آکادمی هوش پیروزی

بنیان گذار آکادمی هوش نوآوری

بنیان گذار آکادمی چشم انداز

مدیر مسئول پایگاه خبری کار و کارآفرینی ایران

سردبیر ماهنامه شادی  

 

 

آموزش بازاریابی مشتری محور

آموزش بازاریابی مشتری محور برای دانشجویان، مدیران و صاحبان مشاغل غیرمعمول نیست که از راه حل های بازاریابی بی شماری که امروزه در دسترس است، غرق شوندچگونه تصمیم می گیرید که آیا رسانه های اجتماعی، فروش مستقیم یا شاید بازاریابی رویداد برای کسب و کار شما مناسب است؟ این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید یک برند بسازید و به مشتریان بالقوه و فعلی خود به مؤثرترین و کارآمدترین روش دسترسی پیدا کنید.

چشم انداز بازاریابی (شناسایی و استفاده از فرصت ها برای رشد بازار) در دهه گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است و تصمیمات بازاریابی را گیج کننده تر از همیشه کرده استدرک چگونگی شناسایی سریع نیازهای واقعی مشتری و سپس به کارگیری آموخته ها برای شناسایی رویکرد بازاریابی مناسب برای شرکت شما بسیار مهم است اگر به دنبال راه اندازی و/یا رشد یک کسب و کار هستید.

در این دوره آموزشی منحصر به فرد بازاریابی کارآفرینی، با یادگیری نحوه طراحی یک کمپین بازاریابی مشتری محور برای کسب و کار خود یا سازمانی که نیاز به پشتیبانی بازاریابی دارد، تجربه عملی کسب خواهید کرد.

ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنید و از این دانش برای توسعه و راه اندازی یک کمپین بازاریابی استفاده کنید که با استفاده از کانال های بازاریابی مناسب، مشتریان را درگیر کند و کشش ایجاد کندکمپین شما ممکن است یک برنامه رسانه اجتماعی یکپارچه، یک کارگاه آموزشی رویداد محور، یک طرح توسعه فروش یا چیزی کاملا متفاوت باشد.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه تجربه تعامل با مشتری را از چشم بازار هدف خود مشاهده کنید تا به طور موثر یک برند قوی بسازیددر نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه موفقیت کمپین خود را ارزیابی و اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید ابتکارات بازاریابی موفقی را تکرار کنید که کارآمد بوده یا زمانی که کمپین اهداف رشد کسب و کار شما را برآورده نمی کند، چرخش کنید.

از آنچه یاد خواهید گرفت بگذرید

  • چگونه از ابزارهای کشف مشتری برای شناسایی نیازها، مشکلات و فرصت های بازار استفاده کنیم
  • پروفایل‌ها و شخصیت‌هایی برای مشتری ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند کانال‌های بازاریابی مناسب برای دسترسی به مشتریان خود را شناسایی کنید
  • با استفاده از حوزه های شخصی، دیجیتالی، اجتماعی و موبایلی به نیازهای در حال تحول مشتری پاسخ دهید
  • محتوا و پیام هایی را توسعه دهید که مستقیماً نیازهای مصرف کننده را برطرف کند و هیجان برند را تحریک کند
  • شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)، معیارها و نقاط عطف را برای اندازه گیری موفقیت کمپین خود ایجاد کنید

مدرس دوره چه کسی است :

دکتر سعید جوی زاده

نویسنده و پژوهشگر کتاب های فروش و بازاریابی

تحلیل گر حرفه ای بازار

مربی انگیزشی و تاثیر گذاری

نویسنده بیش از 20 جلد کتاب درباره فروش و بازاریابی

بنیان گذار آکادمی هوش پیروزی

بنیان گذار آکادمی هوش نوآوری

بنیان گذار آکادمی چشم انداز

مدیر مسئول پایگاه خبری کار و کارآفرینی ایران

سردبیر ماهنامه شادی  

 

 


برچسب‌ها: فروشحرفه ای, آموزش فروش در شیراز, تکنیک های فروش, آموزش بازاریابی
[ چهارشنبه بیست و چهارم آذر ۱۴۰۰ ] [ ۶:۵۱ ق.ظ ] [ سعید جوی زاده ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موسسه علمی - تحقیقاتی چشم انداز
مرکز آموزش نرم افزار های کاربردی در شهر شیراز و تهران
دپارتمان GIS وRS
دپارتمان حسابداری و مدیریت
دپارتمان زبان های خارجی
دپارتمان IT
sjavizadeh@yahoo.com
www.gisland.org
همراه:

09382252774


07132336243



امکانات وب