|
دکتر سعید جوی زاده - مشاورGIS و RS بیان دیدگاه ها ،نقطه نظرات و عقاید سعید جوی زاده
| ||
|
آموزش دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال ):100 درصد تضمینی
بازاریابی دیجیتال به همه اشکال بازاریابی اطلاق می شود که از طریق کانال های آنلاین مانند پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ایمیل، وب سایت ها، برنامه های موبایل و موتورهای جستجو ارائه می شود. برندها از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه خود، تبلیغ محصولات و خدمات خود و ایجاد تصویر عمومی آنلاین خود استفاده می کنند. اهداف بازاریابی دیجیتال افزایش آگاهی از یک برند، تبدیل مشتریان جدید و ایجاد روابط با مشتریان فعلی برای تشویق وفاداری به برند است. برای دستیابی به این اهداف، بازاریابان دیجیتال از طیف گستردهای از داراییهای دیجیتال مانند تصاویر، ویدئوها، آرمها، نمادها و محتوای نوشتاری (پستهای وبلاگ، کتابهای الکترونیکی، راهنماها و غیره) استفاده میکنند تا با مصرفکنندگان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند. بازاریابی دیجیتال هر دو استراتژی پولی مانند تبلیغات دیجیتال و تبلیغات رسانه های اجتماعی را در بر می گیرد.و استراتژی های ارگانیک مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، و بازاریابی ایمیلی. بازاریابان دیجیتال به چه مهارت هایی نیاز دارند؟ دیجیتال مارکتینگ به درک داده ها، تجزیه و تحلیل و ویژگی های فنی وب سایت و همچنین مهارت های خلاقانه در ارتباطات، استراتژی و روانشناسی نیاز دارد. بسته به اندازه شرکت و تیم بازاریابی آن، یک بازاریاب دیجیتال ممکن است فقط یک زیر مجموعه را مدیریت کند یا ممکن است طیف گسترده ای از کانال ها و استراتژی های دیجیتال را مدیریت کند. بازاریابان دیجیتال از مهارت های فنی برای بهینه سازی جنبه های وب سایت ها، برنامه ها و ارتباطات ایمیل استفاده می کنند تا تجربه ای مثبت برای کاربران ایجاد کنند. از جنبه خلاقیت، مهارت در تولید محتوا، برندسازی و روانشناسی اجتماعی برای ایجاد روابط با مصرف کنندگان مهم هستند. صرف نظر از اینکه در جنبه فنی یا خلاقانه کار می کنید، همه بازاریابان باید بتوانند داده ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل و معنی پیدا کنند. ما قول میدهیم هر کاری که از دستمان بر میآید انجام دهیم تا در تمام این استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانههای اجتماعی به شما کمک کنیم:
آموزش دیجیتال مارکتینگ
با مهارت های آموخته شده در دوره بازاریابی دیجیتال ما، می توانید:
ما می خواهیم با بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را توسعه دهید! ما قول میدهیم هر کاری که از دستمان بر میآید انجام دهیم تا در تمام این استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانههای اجتماعی به شما کمک کنیم:
اکثر ابزارها و استراتژی هایی که ما استفاده از آنها را به شما توصیه و آموزش می دهیم کاملا رایگان هستند!شما تکنیک ها و استراتژی های مناسب برای هر بخش را یاد خواهید گرفت. سپس خواهید دید که چگونه از این استراتژی ها در دنیای واقعی با مطالعات موردی استفاده می شود. در نهایت، خودتان دست به کار خواهید شد و نتایج واقعی را خواهید دید!اکنون زمان شروع استفاده از بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کارتان است!چه با تمام این موضوعات کاملاً جدید باشید یا از تعدادی از آنها استفاده کنید، اکنون زمان مناسبی برای اقدام است همین حالا ثبت نام کنید تا بتوانید از مهارت هایی که یاد می گیرید برای رشد کسب و کار خود بهره ببرید! این دوره برای چه کسانی است:
شماره تماس : 09382252774 مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ : دکتر سعید جوی زاده متخصص دیجیتال مارکتینگ متخصص شبکه های اجتماعی مولف بیش از 30 کتاب در حوضه بازاریابی و فروش بیش از 700 سخنرانی در دانشگاه های کشور موسس آکادمی هوش پیروزی مدیر عامل شرکت چشم انداز هزاره سوم مدیر مسئول پایگاه خبری کار و کارآفرینی عضو هیات مدیره هوش نوآوری
برچسبها: دکتر سعید جوی زاده [ پنجشنبه بیست و پنجم آذر ۱۴۰۰ ] [ ۸:۴۰ ق.ظ ] [ سعید جوی زاده ]
|
||
| [قالب وبلاگ : سیب تم] [Weblog Themes By : SibTheme.com] | ||